۵ نكته كاربردي براي «بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي» در سفر۵ نكته كاربردي براي «بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي» در سفر

۹ بازديد

۵ نكته كاربردي براي «بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي» در سفر

در اين مطلب چند نكته در مورد نحوه بسته بندي كردن لوازم آرايشي و بهداشتي براي سفر فرا خواهيد گرفت. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا اين نكات كاربردي را براي شما بازگو كنيم. 

نكاتي براي بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي

۱- پرت نكنيد

از پرت و پلا كردن محصولات آرايشي در چمدان و ساير فجايعي كه در چمدان ممكن است اتفاق بيوفتد، پرهيز كنيد.

۲- هواي داخل محفظه هاي پلاستيكي را خالي كنيد

هواي محبوس شده درون محفظه هاي پلاستيكي مي تواند باعث چكه كردن شود، به خصوص هنگامي كه تغييراتي در فشار هوا ايجاد گردد. درب آن را باز كنيد، كمي پلاستيك را فشار داده تا هواي داخل آن خارج شود. سپس سريعاً درب آن را ببنديد.

۳- سلفون يك راه حل كاربردي

يك لايه از سلفون آشپزي را بين درب و محفظه باز شامپو و نرم كننده سر و حالت دهنده مو بگذاريد. اين كار ازريختن شامپو (اصطلاح انفجار شامپو در كيف و چمدان) و ديگر كرم ها جلوگيري مي كند.

۴-لايه هاي مختلف

براي بسته بندي كردن لوازم آرايشي و بهداشتي خود از كيسه هاي مختلف استفاده كنيد. آن ها را در در جاهايي قرار ندهيد كه فشار بيش از اندازه به آن ها وارد شود. مي توانيد به راحتي با لباس هاي خود آن ها را در مقابل ضربه محافظت كنيد.

۵- بسته بندي مناسب هر محصول

برخي كرم ها مثل كرم هاي برنزه كننده ايجاد لكه مي كنند. بنابراين اين محصولات به محافظتي بيشتر نياز دارند. حتي اين لكه هاي درون كيف هاي آرايش هم بد و نامطلوب به نظر مي رسند.

بادی لوشن یکی از محصولات بهداشتی و زیبایی است که برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست بدن استفاده می‌شود. طرز استفاده از بادی لوشن به این صورت است که، ابتدا پوست خود را با آب بشویید و خشک کنید. سپس مقدار کافی از بادی لوشن را در دست خود بریزید و به آرامی آن را روی پوست بمالید. می‌توانید از حرکات ماساژی بهره ببرید تا بادی لوشن به خوبی جذب شود و پوست را تسکین دهد. برای نتیجه بهتر، بهتر است از بادی لوشن پس از حمام و وقتی پوست هنوز خیس است، استفاده کنید، زیرا پوست در این حالت بهتر می‌تواند مواد مغذی را جذب کند.

 

استفاده منظم از بادی لوشن می‌تواند به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک کند و از خشکی و ترک‌های پوست جلوگیری نماید. همچنین، بادی لوشن‌های مخصوص با ترکیبات ضد التهاب و مرطوب‌کننده می‌توانند به بهبود وضعیت پوست کمک کنند و آن را از آسیب‌های محیطی محافظت کنند. برای افزایش اثربخشی، می‌توانید بادی لوشن را همراه با ماسک پوست مورد نیاز خود استفاده کنید یا آن را با روغن‌های طبیعی مخلوط کرده و به عنوان یک ماسک مرطوب‌کننده بر روی پوست خود بگذارید. در نهایت، برای بهترین نتیجه، بهتر است از بادی لوشن‌هایی که با توجه به نوع پوست خود انتخاب شده‌اند، استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.