ربات هاي باحال تلگرام و ترفندهاي استفاده از آن ها

۶ بازديد

ربات هاي باحال تلگرام و ترفندهاي استفاده از آن ها

ستر چت تلگرام براي ما شده حكم ديد و بازديد. هيچ مي دانستيد كه مي شود وسط چت با ربات هاي باحال تلگرام كاري شگفت انگيز كنيد و به طرفتان حالي بدهيد؟ فرض كنيد وسط چت با يك نفر هستيد و احتياج به فرستادن يك عكس داريد. پانشيد بريد توي گالري تون دوري بزنيد و يا از عكسي كه قديم نگه داشته بوديد براي چنين لحظه اي استفاده كنيد. اين كار خز و جواد است. با ربات هاي تلگرام به چت هاي خودتان صفايي دهيد

persianpishraneh.com

تاريخ دوم دبيرستان سال ۱۵۵۰ شمسي – فصل آريايي ها:ربات هاي باحال تلگرام

كوچ ملت ما از وايبر به تلگرام سال ها پيش صورت گرفت. آريايي ها كه در اين كوچ بسياري از عكس ها و ويديوهاي خود را از دست داده بودند غمگين و شكست خورده پاي در سرزمين تلگرام گذاشتند و در كنار گروه هاي مختلف سكني گزيدند. به تدريج با گذر زمان و پيشرفت جوامع از كنار گروه هاي كوچك توانستند به گروه هاي بزرگ مهاجرت كنند و سپس كانال هاي خود را تاسيس كنند. كانال داري و گروه داري دو شغل بزرگ آريايي ها در سرزمين تلگرام بود و از طريق داد و ستد ممبر به ممبر نيز امرار معاش مي كردند.

پاول دورف رييس اين قبيله بود كه با كشورگشايي هاي متعدد خود به ايران رسيده بود و سپس پا به خاك چند كشور در اروپا گذاشت و قلمرو خود را گسترش داد.بعضي از آريايي ها سنت هاي ديرينه وايبري خود را نگهداشته و شروع به فرستادن اراجيف در گروه ها و كانال هاي گوناگون مي كردند و عجيب تر آنكه باز هم عده اي گول اين اراجيف را خوردند. خوشبختانه به تدريج محدوديت هايي و قانون گزاري هايي براي كانال داري و گروه داري تببين و تعيين شد كه به واسط اين قوانين حجم اراجيفي چون : ((حركات موزوني كه به بد جايي ختم شد توسط سحر قريشي با رييس كره شمالي در وسط كاخ هاي سعد آباد كنار مامانش اينا و مامانش اونا در ميان طوفان تهران به مناسبت عروسي مهران مديري و گلشيفته فراهاني بزن ببين چه خبره اوه اوه!)) بسيار كمتر شد.ربات ها در جاي جاي سرزمين تلگرام حكمراني مي كردند و به نوعي فرماندار مناطق گوناگون بودند. اين ربات ها در آغاز توسط خود موسس و دربار ساخته مي شد تا اينكه شورشيان نيز نحوه توليد انبوه آنان را ياد گرفته و خودشان براي خودشان ربات ساختند و اين بار انسان ها به آن ها حكومت مي كردند.

متاسفانه عده زيادي از اين نژاد خبر از ربات هاي دست آموز انسان ها نداشتند و ندارند و در باميلو بلاگ اين هفته قصد معرفي ربات هاي باحال تلگرام را براي آن ها داريم تا بتوانند در بستر محيط چت خود با ديگر دوستان از آن ها استفاده كنند و به خود و رفقا حالي بدهند. نحوه استفاده از اين ربات هاي باحال تلگرام طبق روايات و نقاشي هاي كنده كاري شده بر روي قاب موبايل ها از آن دوران معمولا به شكل زير بوده است و بهتر است اين ها را به خاطر بسپاريد:

اسم ربات را كه به صورت مخفف توسط سازنده آن انتخاب شده را در وسط چت بعد از يك @ مي زنيد. (اين از آن نشانه هايي است كه گويا در آن زمان زياد به كار مي رفته است) في المثال مي زنيد bamilobot@ و بعد كاري كه ربات براي آن طراحي شده را انجام مي دهيد. به اين گونه از ربات هاي باحال تلگرام به اصطلاح آن زمان چت بات نيز مي گويند.

متاسفانه اين بخش از متني كه از آن دوران بعد از استفاده از يكي از اين ربات ها در وسط چت دو عاشق با نام هاي : dawsh ho3in و lonely Garlllll  كه گويا از اسامي پارسي باستان هستند به جاي مانده، كماكان قابل ترجمه نبوده ولي احتمالا اطلاعات مهمي نيز نيست و وقت خود را صرف آن نكنيد و به سبب شكلك آخر احتمالا مساله ناراحت كننده اي هست:

“اوجل موجل من چه لبات هاي گبوني مبوني دالي نفچي هموچي بوچ گندكي اينا از كجا منم بگو ديده “

حال سخن را كوتاه كرده و به معرفي ربات هاي باحال تلگرام مي اندازيم.

ربات Imdb ، رفيق فيلمباز شما!

فيلمباز هستيد و يا رفيقتان فيلمباز هست و يا در گروه سينمايي فعاليت مي كنيد؟ اصولا سروكارتان با سينما و انيميشن و اينجور چيزها هست آيا يا نه؟ اگر نه كه برويد گزينه پاييني را بخوانيد و اگر بله كه به دنياي اطلاعات جامع سينمايي در تلگرام خوش آمديد. با زدن @imdb و بعد نوشتن نام هر فيلمي كه در ذهنتان هست (البته به زبان انگليسي) فرش قرمزي از اثر سينمايي مورد نظرتان را در چت خودتان پهن مي كنيد! اطلاعات خلاصه اي از نام و كارگردان و بازيگران و پوستر و خلاصه داستان و حتي لينكي براي پخش آنلاين تريلر در انتهاي پست نمايش داده مي شود. هاليوود و باليوود و سينماي اروپا و حتي سينماي داخلي را هم در بر مي گيرد. موتور جستجوي اين ربات در بين ديتابيس همان سايت معروف imdb مي چرخد كه احتمالا معرف حضورتان هست. سايت جامع اطلاعات سينمايي جهان كه در آن همه چيز راجع به فيلم ها يافت مي شود. از نقد و بررسي هاي تخصصي تا ريويوهاي كاربران و اخبار سينمايي و تريلرها و جدول فروش روز فيلم ها و…

ربات pic ، راه حل ساده براي فرستادن يك عكس

وسط چت يك عكسي را لازم داريد. مثلا عكسي با مضمون خفه شو معمولا به كار مي آيد چرا كه ايموجي و شكلك خاصي هم براي اين منظور توليد نشده است. (ياهو داشت يادش بخير بيشتر به فكر ما بي ادبان گناهكار بود) اگر مي خواهيد استيكر خفه شو نگذاريد @pic را بزنيد و در يك ديتابيس عظيم shut up را سرچ كنيد. يا حالا چيز مودبانه اي مثل Good morning . خلاصه با سرچ هر چيزي كه بخواهيد عكس هايي مربوط به آن را به شما نشان مي دهد كه با اسكرول كردن به سمت پايين مي توانيد گزينه هاي بيشتري را هم ببينيد. همين حركت را با ربات باحال تري مي شود انجام داد كه در پايين به آن اشاره كرديم

ربات Gif ، بامزه بازي در چت

گيف ها فرمت بسيار جالب و خوبي براي بيان حرف هايتان هستند. به بيان ساده همان عكس متحرك را گيف مي گويند كه بازار داغي هم در بين چت هاي ملت پيدا كرده اند. با نوشتن @gif در چت مي توانيد همان كاري را كه با ربات عكس ياب مي كرديد همين جا انجام دهيد ولي اين بار گيف تحويل بگيريد! سرعت لود شدن اين يكي كمي از قبلي طولاني تر است (حجم گيف ها طبيعتا بيشتر است) و البته هر دوي اين سرويس ها طبق قوانين تلگرام موارد بالاي هجده سال ندارند. الحق والانصاف كه حيف شد نه؟

ربات wiki ، براي رسيدن به علم و دانش و به اشتراك گذاشتن آن

ويكي پديا را كه مي شناسيد؟ همان سايتي كه نصف تحقيقات و پايان نامه تان را از آن نوشتيد. اين دايره المعارف آنلاين هم براي خودش در تلگرام رباتي دارد. البته نه يك ربات رسمي بلكه توسط طرفداران ساخته شده و انصافا خوب از كار در آمده است.با نوشتن @wiki در نوار چت مي توانيد با سرچ كردن هر كلمه اي به مقالات و لينك صفحات مربوط به آن مساله دسترسي پيدا كنيد و براي دوستانتان نيز آن را بفرستيد. اگر در گروه هاي علمي هستيد و يا براي حرفتان دليل و مدرك مي خواهيد رو كنيد (البته از قديم گفتند كه ويكي پديا منبع نمي تواند باشد ولي خب غلط كردند) اين ربات جزو كار راه انداز ترين ربات هاي باحال تلگرام شما خواهد بود. البته از زبان فارسي پشتيباني نمي كند ولي اگر در مطلب ذكر شده نام فارسي هم آن ذكر شده باشد لينك به نمايش در مي آيد. في المثال اگر كلمه ايران را جستجو كنيد يكراست به صفحه كشور عزيزمان مي رسيم. (سرود ملي پوشان لطفا ارق ملي گرفت مرا)

ربات Vid ، دسترسي به يوتيوب براي همه

البته ويد را ويديو بخوانيد نه ويد به معناي علف كه تا حالا من و شما نديديم و عيبه و فقط در كانال هاي ماهواره اي ازش شنيديم. اين ربات نيز داخل يوتيوب را سرچ مي كند و البته چندان دقيق نيست ولي بسيار جالب است به ويژه كه براي استفاده از آن به فيلترشكن احتياج نداريد و مي توانيد يوتيوب گردي كنيد و انگار وسط ناف لاس وگاس نشستيد و به صفحه پيوندها قاه قاه بخنديد. البته اين صفحه هم براي خوبي من و شما درست شده و اين فيلترها به نفع من و شماست و مرگ بر آمريكا خلاصه. @vid را بزنيد و هر چيزي كه خواستيد سرچ كنيد و بعد از زدن اينتر مي توانيد حتي در همان محيط چت به صورت آنلاين ويديو را ببينيد و لازم نيست وارد آن سايت جهانخوار و استكبار شويد. استيم كردن ويديوها حجم نسبتا زيادي از ديتاي اينترنت گوشي شما مصرف مي كند. اين را گفتم كه بعدا حال نكنيد و فرت و فرت ويديو پلي كنيد و بعد از ما شاكي شويد كه چرا اينترنتم دو روزه تموم شد.

ربات Trend ، مطلع از اخبار و خوراك باباها

اين يكي بيشتر به درد خبرنگاران و فعالان رسانه و يا كلا آدم هاي اهل خبر مي خورد. ربات ترند از آن خوب هاي ربات هاي باحال تلگرام به شمار مي رود و با زدن كلمه @nowtrendingbot در نوار چت مي توانيد با زدن نام كشوري كه مي خواهيد از موضوعات ترند شده (اتفاقات مهمي كه مردم آن منطقه و كشور درباره آن در فضاي مجازي حرف مي زنند) در آن كشور مطلع شويد. البته طبق معمول اكثر امكانات كشور ما جزو ليست كشورهايي كه اين ربات از آن پشتيباني مي كند نيست ولي خب مي توانيد از موضوعات مهم و ترند شده روز كشورهاي دوست و همسايه و يا ساير كشورها بهره مند شويد. كشورهايي مثل ويتنام و مصر و فيليپين در ليست جا دارند و ماي ۸۰ميليون نفري نقش هويج را براي اين ربات ايفا مي كنيم لابد ديگر!

ربات Game ، رقابتي نسبتا دوستانه

اين يكي گل سر سبد ربات هاي باحال تلگرام ليست اوليه ما مي باشد و بسيار براي چت هاي دو نفره و يا گروهي لذت بخش است. شما با نگاشتن كلمه @gamebot در نوار چت با چند گزينه بازي روبرو مي شويد كه بعضي از آن ها آشنا هستند و بعضي جديد و در جاي ديگري قبلا آن ها را نديديد. با انتخاب هر گزينه پستي من باب شروع بازي زده خواهد شد و با كليك بر روي آن به محيط بازي مي رويد.(در پنجره مرورگرتان اين بازي باز خواهد شد و نه در همان محيط چت) اين پست براي دوستانتان هم به نمايش گذاشته مي شود و امتيازهايي كه در بازي كسب مي كنيد دايم به صورت لحظه به لحظه در گروه يا چت دو نفره تان نوشته مي شود و افرادي كه بازي را انجام مي دهند رتبه بندي مي شوند. حتي مي توانيد بفهميد كدام افراد در حين بازي هستند و تا قبل از اتمام بازي شان برويد و حالشان را بگيريد و زودتر امتياز كسب كنيد! اين ربات بسيار چالشي و challange آور بوده و گاها در گروه هاي فك و فاميلي باعث دعوا و قهر يك خاندان با خاندان ديگر نيز شده است و تعدادي شان زمستان را با خود به فك و فاميل آورده اند!

در مطلب دوم از ربات هاي باحال تلگرام چند ربات ديگر را به شما معرفي مي كنيم كه با آن ها دستي به سر و روي چت هاي تكراري تان بكشيد و همان طور كه گفتيم حالي به خود و رفقا دهيد.شما هم اگر ربات خاصي را مي شناسيد به ما معرفي كنيد كه ممنونتان مي شويم و در حين استفاده از آن ها دعاگوي شما.

persianpishraneh.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.